Emisja Głosu warsztat XL

Rozszerzona edycja warsztatu Emisji Głosu.

Ponad 20 godzin praktycznej pracy!

90% warsztatu, to ćwiczenia praktyczne!

Zamów warsztat!


W trakcie zajęć dowiesz się jak pracować głosem dobrze i jak posługiwać się nim precyzyjnie. Szkolenie jest szansą praktycznego poznania zależności i uwarunkowań naszego głosu, by potem odpowiednio stosować je w konkretnych sytuacjach. Dzięki nam poznasz techniki dzięki którym samodzielnie wywołasz pożądany efekt.

Na szkoleniu dowiesz się:

– jak ciało i wyobraźnia mogą pomóc w wydobywaniu walorów Twojego głosu.
– że rodzaj oddechu może uczynić Twój głos bardziej efektywnym.
– jak praktycznie używać rezonatorów.
– że możesz łatwo rozpoznać, kiedy używasz głosu właściwie.
– że możesz mówić donośnie i długo, baaardzo długo.
– jak krzyczeć i mieć z tego frajdę.
– jak mówić do dużych grup i jak przebić się przez hałas.
– jak radzić sobie ze stresem podczas mówienia.

Wymagania względem uczestników:

Z powodu aktywnej formy pracy wymagany jest strój gwarantujący swobodę ruchu.

Przykładowe godziny warsztatu:

Dzień 1
09.00 – 17.00
Dzień 2
09.00 – 17.00

Łącznie szkolenie trwa ponad 20 godzin!

Cena warsztatu:

Cena warsztatu uzależnona jest od kilku czynników, ktore zależne są od np. ilości uczestników, ilości zamówionych warsztatów i miejsca prowadzenia. Orientacyjna stawka wyjściowa to 8000PLN.

Prowadzący:

Warsztat prowadzę osobiście.

Krzysztof Trznadel

Zapraszam


   „Głos jest instrumentem, który wymaga odpowiedniej techniki, aby ukazał swoją pełnię. Jak oddychać podczas mówienia? Jak wydobyć brzmienie ciekawe dla ucha odbiorcy? Jak mówić długo bez nadmiernego wysiłku? Jak sprawiać, aby ludzie chcieli nas słuchać? Na wszystkie te pytania odpowiadamy praktycznie podczas zajęć ćwicząc i sprawdzając rezultaty. Poznanie konkretnych technik umożliwia nam świadome panowanie nad naszym głosem, jego barwą i emocjami, które chcemy przekazać. Efektem ubocznym jest większa pewność siebie, ponieważ okazuje się, że samym charakterem głosu, potrafimy przyciągnąć uwagę słuchacza, przekonać niezdecydowanych, a nawet załagodzić konfliktową sytuację.

Krzysztof Trznadel